Algemene Voorwaarden

Afspraak wijzigen of annuleren

Tijd is kostbaar, voor jou, voor ons, voor iedereen. Daarom gelden de volgende voorwaarden bij een annulering van jouw reservering: als je een reservering wilt annuleren dan kan dat kosteloos tot 48 uur van te voren. Wil je ons dan bellen of mailen (info@tourofbeauty.nl) dan verplaatsen wij de afspraak voor je. Als je de geplande afspraak niet tijdig annuleert, dan zijn wij genoodzaakt 50% van de door jou gereserveerde behandeling in rekening te brengen.

1. Klantregistratie

Welkom bij Tour of Beauty. We zijn  geautoriseerd reseller van het merk Biologique Recherche en nog een aantal andere merken. Als je interesse hebt voor een product, registreer je dan eerst als klant. Maak hiervoor een account aan op onze website www.tourofbeauty.nl. Hiermee zorg je ervoor dat jouw naam, adresgegevens, emailadres en telefoonnummer juist geregistreerd staan in ons klantsysteem. Uiteraard gaan we zorgvuldig met jouw privacy gegevens om. Wanneer je een account aanmaakt, gaan we ervan uit dat je ook graag onze nieuwsbrieven ontvangt zodat je op de hoogte blijft van onze acties en ontwikkelingen (maximaal 2x per maand).

2. Productinformatie opvragen

Na het aanmaken van jouw persoonlijke klantaccount kun je jouw productkeuze aan ons kenbaar maken. Van maandag t/m zaterdag informeren we je snel en in ieder geval binnen 24 uur over de beschikbaarheid en prijs van de door jouw geselecteerde producten. We vinden het belangrijk dat je volledig tevreden bent over de door jou gekozen producten en adviseren je om een (online) afspraak in te plannen voor een huid- en product advies op een tijdstip dat jou goed uitkomt. Ben je al bekend met het product dat je wilt bestellen, plaats dan direct een bestelling.

3. Product bestellen

Nadat je definitief jouw keuze voor één of meerdere producten gemaakt hebt, kun je jouw bestelling definitief aan ons bevestigen.

4. Definitief bestellen

Na ontvangst van jouw definitieve bestelling sturen wij per mail een faktuur naar je toe met het verzoek deze te betalen. Bij een bestelling onder de € 200 wordt € 7,50 verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen boven de € 200 worden gratis naar je verzonden.

5. Betalen

Wanneer wij jouw betaling ontvangen hebben sturen we binnen 48 uur jouw bestelling naar je toe. Mocht dit onverhoopt toch niet mogelijk zijn, dan laten we je dit weten.

6. Levering

Wanneer je in Den Haag of binnen een straal van 15 km rond Den Haag woont, kunnen we jouw bestelling persoonlijk bij je komen afleveren, op een moment dat jou past. Wanneer jouw bestelling door ons verstuurd wordt, zorgt Post NL voor bezorging bij jou thuis.  Bij jouw bestelling heb je jouw voorkeur al aangegeven voor persoonlijke aflevering of verzenden. Wanneer je kiest voor verzenden kun je ook gelijk kiezen voor het ontvangen van track- en trace informatie.

7. Pakket volgen

Als je aangeeft dat je via track- en trace op de hoogte gebracht wilt worden over het moment van afleveren van jouw bestelling, dan sturen we nadat jouw pakket verzonden is, de link met track- en trace informatie naar je toe.

8. Product retourneren

Wanneer je jouw bestelling (of een deel hiervan) wilt retourneren dan is dat mogelijk zonder opgave van redenen binnen een termijn van 30 dagen. Wij vragen je om ons hierover per mail op de hoogte te stellen. Belangrijk is dat je ervoor zorgt dat de retour gezonden producten binnen de termijn van 30 dagen door ons ontvangen zijn. Terugbetaling van de teruggezonden producten vindt binnen maximaal 7 dagen plaats, nadat wij de zending ontvangen hebben op  het bankrekeningnummer dat door jou opgegeven is.

Producten kunnen alleen geretourneerd worden in de volledige originele verpakking, ongeopend én in de originele verzendverpakking of vergelijkbare doos. Retour gezonden producten controleren wij op gebruik en eventuele beschadigingen. Wanneer de verzegeling is verbroken of het product gebruikt is dan brengen wij een waardevermindering van 100% in rekening. Hygiëne producten zoals cosmetica waarvan de verzegeling is verbroken kunnen dus nooit geretourneerd worden.

9. Zending is beschadigd

Controleer bij ontvangst jouw bestelling gelijk op schade aan de producten. Wij verpakken en versturen jouw bestelling zo zorgvuldig mogelijk. Mocht er tóch schade ontstaan zijn, breng ons hier dan gelijk telefonisch of per mail van op de hoogte en voeg een foto toe. Ook in het geval dat de zending onvolledig is of dat er verkeerde producten toegestuurd zijn, neem dan gelijk telefonisch of per mail contact met ons op. Wij gaan dan uiteraard gelijk voor een oplossing zorgen en informeren je over het vervolg hiervan.

10. Garantie of allergische reactie

Tour of Beauty is officieel geautoriseerd door alle merken in ons assortiment. Garantie op de producten wordt verstrekt door de fabrikant of distributeur van deze merken. Wij geven geen extra garanties bovenop die gespecificeerd zijn door de leverancier.  Wanneer je vragen hebt over ons garantie beleid, neem dan contact met ons op. Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor eventuele overgevoeligheid of allergische reacties voor ingrediënten in de cosmetica producten die wij adviseren. Mocht je nog verdere vragen hebben over ingrediënten en bestanddelen in een product, neem ook dan contact met ons op.

Als je toch onverhoopt na gebruik van een product wat je bij ons gekocht hebt, een vervelende allergische reactie gekregen hebt, laat ons dat dan gelijk  weten. In dat geval zullen we ons best doen om naar een passende oplossing voor jou te zoeken.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief